Der er noget der er ret ulogisk i hele den diskussion.

Dette er mit svar på artiklen i Berlinske :

http://www.business.dk/digital/tdc-vil-laegge-sit-mobilnet-i-kinesiske-haender

 

Fint i ikke turde poste min kommentar….
Hvad fanden dobbeltmoralske danmark…….

Der er intet i vejen når der skal tjenes penge på kina….

“Ifølge Landbrug & Fødevarer er værdien af Danmarks eksport til Kina
steget fra 15 milliarder i 2007 til 24 milliarder i 2011,
og der er forventning om en fordobling til 48 milliarder i 2016.
I 2011 bestod hele 46% af eksporten af landbrugs- og jordbrugsprodukter,
især mink og kødvarer.
Eksempelvis blev der hver eneste dag i 2011 eksporteret 585 tons
svinekød fra Danmark til Kina.”

Kilde fvm.dk (Fødevareministeriet)

Dette er kun fødevarer..
Oveni kommer Designer varer ect som Kina køber meget af fra Danmark…..

Prøv lige at tænke over alle de udgifter og Tag så og stop med
at have ondt i røven over Kina…..

Her kommer min Kommentar :
1 : Spion anklager kommer jo fra USA hm….
De er jo lige blevet afsløret i at have bagdøre i de store
sociale medier der er Amerikansk ejet , Facebook med flere….
De er ligeledes blevet afsløret i at have drevet en gigantisk hacker ring
med formål at hacke mål i Hong Kong , Shanghai og Beijing……
Ydermere er der jo den omstridte sag med at USA beskylder Kina for
at underbyde markedet for solceller ( nu følger Eu jo trop på den )

Hm…. Giver Danmark ikke støtte til miljøløsninger og udvikling til Danske
virksomhedder ???? Jo vi gør…..
Klart at Kina de gør det samme .
Kina de står over for et kæmpe problem som de faktisk har udviklet en
enorm ekspertise til at kunne løse i fremtiden.
Miljø …. Det er noget som Kina rent faktisk går meget op i….
Ja Kina er et af verdens mest fourenede lande ( de er fame også mange
mennesker )
Hele verden inc Danmark står klar til at sælge såkaldte eksperter der kan
hjælpe med miljøløsninger … hm Har Kina brug for det ????
Svaret er nej…..
Kina kan selv…. De har nogle af verdens bedst uddannede forskere….

Her er et par link…..

http://www.eco-city.gov.cn/
http://www.eco-city.gov.cn/
http://www.rcees.ac.cn/
http://www.iae.cas.cn/
http://www.isa.cas.cn/
http://www.cern.ac.cn/0index/index.asp
http://www.sippe.ac.cn/
http://www.ihe.ac.cn/
http://www.egi.ac.cn/

Kig lidt på hvad forskerne de rent faktisk kan…….
( Min hjemme computer er forbundet med mere end 300 aktive
forsknings institutioner i Kina )

Jeg har været I både Beijing og Shenzhen I Kina…..
Beijing er vanvittigt fourenet……..
Men det er lykkedes at holde det på et meget lille niveau i Shenzhen på trods af
byens størrelese…..
Faktisk er der på en alm dag mindre fourening i luften i Shenzhen end der
er på tagensvej og rådhuspladsen i københavn på en travl dag….
Luften er frisk i modsætning til Beijing…..
Shenzhen er efter min mening verdens mest vellykkede storby…….

( så snart jeg har penge nok så flytter jeg til tilbage til Shenzhen )

Det er klart at folk de foretrækker de billigere ( og faktisk mere effektive )
solceller fra Kina end de hundedyre løsninger fra vesten.
( der ikke yder det samme )
Det gør jo vestens fabrikanter nervøse …..
Så må der jo laves forbud så de sikres…….
Sådanne studehandler er ganske alm dagligdag i finansverden…..

Med hensyn til anklagen om bagdøre i Huawei’s udstyr ja så er der igen
noget jeg ikke forstår ????
Selvfølgelig kan deres teknikere åbne for udstyret i en situation hvor et
retsvæsen står over for en sag der kræver at der åbnes for udstyret….
Men er det ikke det samme som alle andre producenter de har ???
Svar : Jo det er det……
Det siger sig selv at i en situation hvor der efterforskes noget krimminelt er der
behov for at kunne lukke op for efterretningstjenester o.lig….
Ud over dette ja så er de bare som alle andre producenter af den slags udstyr.
De kan bare levere varen billigere ( ja billigere arbejdskraft og materialer ect )
Faktisk har de Kinesiske elektronik producenter opnået at have en kvalitet der
er noget af verdens bedste ( specialt til prisen )

Igen samme princip……
Studehandel for at sikre at de gamle kendinge kan fortsat sidde på markedet.

Jeg syntes det ville være helt fint hvis de får ordren…..
Så kan det være at TDC kan lempe deres høje priser ( hvis ikke de bare putter
differencen i lommen )

Kinesisk software er yderst effektivt ( hvis man kan kinesisk )
Jeg bruger udelukket sikkerheds software fra Kina og efter jeg fik fjernet
alle mine Amerikanske sikkerheds produkter , ja så er mine computere
100% fri for alt spyware , virus ect ect .
Faktisk så kører mine computere nu meget meget hurtigere end de kunne før
jeg skiftede.
Jeg har nu brugt disse programmer gennem 3 år.
Jeg er musikker og bruger mine computere som bla synth og til realtime guitarefekter
Noget der normalt forårsager en enorm latens på lydsystemet…..
Tidligere havde jeg med samme programmer og udstyr en latens på ca 45 ms
hvilket er ret meget taget i betragtning at en ledning på en scene til koncert på 12
meter har en latens på 19ms…….
Det kan tydeligt mærkes på bla anslag på strenge og tangenter
( lyden er forsinket en smule )
NU ligger min latens på 7ms hvilket ikke kan mærkes overhovedet og mit cpu forbrug
der før lå på ca 70 til 90 % ( med langt færrer effekter end jeg bruger i dag ) ligger
på små 20 til 40 %…..

Ydermere er systemet langt mere effektivt til at fange virus ect……..
Sjovt nok så er 60% af disse virus fra USA , ca 30 % fra Europa , 7 % fra øvrige verden
og faktisk er der kun 3% virus fra kina selv……
Systemet giver en 100% status over hvor disse virus kommer fra.

Ja så stor forskel er der på god og dårlig software…….
( jo flere bagdøre jo langsommere system )

Intet er perfekt men der er stor forskel på kvalitet….

Jeg har kun ros til de Kinesiske systemer……

Jeg håber at Danmark de kan nedbryde de fordomme der er blandt folk mod Kina….
Kina er et fantastisk land….

Mvh . Kenneth…..

 

